HASZNOS INFORMÁCIÓK​

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mekkora létszámú események szervezését, lebonyolítását vállaljátok?

Az 5 fős meetingektől, a több ezer főt számláló családi napokig, céges partykig minden vállalati eseményre szívesen adunk ajánlatot és kínálunk megoldást.

Mennyi idő alatt kapok ajánlatot?

Alapvetően 48 órán belül igyekszünk ajánlatot adni minden régi és új partnerünknek egyaránt. Ez a kiemelt időszakokban hosszabb idő is lehet, de minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy mielőbb megérkezzen a Te saját egyedi ajánlatod.

Mikor tudom elérni az Ordit ügyfélszolgálatát?

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9:00-21:00 között elérhető elérhető a +36 70 678 8910-es telefonszámon. Természetesen, e-mail üzeneteidet is szívesen fogadjuk.

Lehetőségem van-e helyszín bejárásra a rendezvény előtt?

Természetesen. Minden esetben van erre lehetőség, de előre egyeztetés szükséges dedikált kapcsolattartóddal.

Tudok-e kizárólag csak helyszínt bérelni?

Alapvetően a helyszíneket minimum catering szolgáltatás igénybevételével tudjuk csak értékesíteni.

Tudok-e külső szolgáltatóval dolgozni egy-egy rendezvényhelyszínen?

Külsős catering szolgáltatót sajnos nem áll módunkban egyik helyszínen sem fogadni. Egyéb szolgáltatókról minden esetben egyedi egyeztetés szükséges.

KÉRDÉSED VAN?

LÉPJ KAPCSOLATBA VELÜNK